آخرین خبرها

بازیگر پیشکسوت: هیچ آرزویی برای سینمای ایران ندارم

بازیگر پیشکسوت: هیچ آرزویی برای سینمای ایران ندارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکبر زنجانپور، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر می‌گوید دیگر حضور او در سینما اهمیتی برای دست اندرکاران این صنعت ندارد و باز هم مانند سال‌های دور ترجیح می‌دهد در حوزه تئاتر فعالیت کند.

به گزارش سینماسینما اکبر زنجان پور گفت: «قطعا امروز سینما و تئاتر شرایط ویژه‌ای برای من و دوستان دیگر ندارد. البته مشکلات امروز سینما و تئاتر ربطی به حضور سوپر استارها و کسانی که شناخته شده هستند هم ندارد. زیرا سیاست‌های کلی سینما و تئاتر دست کسانی دیگر است. کسانی که برنامه‌ریزی می‌کنند و امروز در سینما مسئولیت دارند نیازی به من و امثال من حس نمی‌کنند. امروز هر کسی که بیشتر طرفدار داشته باشد و بتواند مردم را به سالن‌های سینما بیاورد برای دوستان ارزشمند است.»

او ادامه داد: «هنرپیشه‌های بازاری تقصیری ندارند. فضا برایشان فراهم است و آن‌ها هم به کاری که علاقه دارند می‌پردازند اما مشکل اصلی نبود داستان و قصه‌هایی است که بتواند کمی از دردهای مردم در جامعه را بازگو کند. من نمی‌دانم این داستان‌های طنزی که امروز نوشته می‌شود از کجا و براساس چه تفکری شکل می‌گیرد. یعنی مشکل ما از ریشه است. امروز به دلیل این که به مردم اهمیت داده نمی‌شود به ابتذال کامل رسیده‌ایم.»

او درباره آینده سینمای ایران گفت: «متاسفانه هیچ آرزویی برای سینمای ایران ندارم. به این دلیل که اصلا سینما را دنبال نمی‌کنم. یعنی چیز جالبی وجود ندارد که بخواهم آن را دنبال کنم. زمانی سینما ارزشمند است که ارکان و ساختار اصلی خود را از دست ندهد و آن‌ها را فراموش نکند. متاسفانه در جریان امور سینمای ایران نیستم و دنبالش نمی‌کنم. نمی‌توانم امروز بگویم که وضعیت سینمای ایران چگونه است!»

زنجان‌پور درباره فعالیت‌های سینمایی خود هم توضیح داد: «ترجیح می‌دهم در تئاتر باشم، هر چند که مایلم در سینما هم حضور پیدا باشم اما اکنون نقش خاصی برای بازی در سینما به من پیشنهاد نشده است. اما برای سال آینده در نمایش «شاهگیر» حضور خواهم داشت که امیدوارم از آن لذت ببرم. این نمایش دو ماهی روی صحنه خواهد بود. امیدوارم مردم در سال جدید حال خوبی داشته باشند و دیگر اتفاقات سال گذشته رخ ندهد.»

او در انتها گفت: «دلم برای بسیاری از سینماگرانی که امروز حضور ندارند تنگ شده است. اما بیش از همه به یاد داوود رشیدی هستم و مایل بودم که این نوروز در کنار ما باشد.»

۵۸۲۴۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا