آخرین خبرها

پراید، نیسان را واژگون کرد / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از آتش‌نشانی،‌ ساعت ۷:۲۸ صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید محمد علی جناح (مسیر جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شیخ فضل‌اله‌نوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۳۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

محمد طالش‌خان؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان حامل بار میوه و سبزی‌جات و یک دستگاه خودروی سواری پراید حین تردد در مسیر، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر شدت این حادثه، خودروی وانت دچار واژگونی شده، بر روی پراید قرار گرفته و بار میوه و سبزی‌جات در سطح بزرگراه تخلیه شده بود.

وی تاکید کرد: در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسید و آتش‌نشانان به سرعت جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

 نیروهای آتش‌نشانی پس از بازگرداندن خودرو وانت به حالت اولیه، با استفاده از تجهیزات مخصوص و رفع نشتی بنزین این وسیله نقلیه، هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.

۴۷۲۳۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا