آخرین خبرها

راه اندازی نخستین سامانه پنجره واحد اشتغال کشور در اردبیل

راه اندازی نخستین سامانه پنجره واحد اشتغال کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه بررسی ره‌اندازی سامانه پنجره واحد اشتغال در اردبیل اظهار داشت: سامانه پنجره واحد اشتغال برای نخستین بار در کشور با همت بخش خصوصی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و با حمایت و پشتیبانی استاندار اردبیل طراحی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هدف از ایجاد این سامانه، دریافت آمار دقیق و به‌روز اشتغال بوده که به صورت آنلاین می‌توان شاهد تغییرات دقیق در آمار اشتغال استان بر اساس بخش‌های تفکیک شده بود و بر این اساس در برنامه‌ریزی‌های برای ایجاد و توسعه اشتغال به صورت عملی و کاربردی‌تر عمل کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد:‌ از امکانات ویژه این سامانه موضوع جست‌وجوی شغل به صورت هوشمند برای بیکاران است که کارجویان خواهند توانست به فرصت‌های شغلی استان در تمامی حوزه‌ها دسترسی داشته و معرفی به‌کار دریافت کنند.

رحیمی تصریح کرد: بر اساس این سامانه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی مرتبط با موضوع اشتغال بحث پشتیبانی و تزریق اطلاعات را عهده‌دار خواهند بود و موسسات کاریابی نیز جایگاه ویژه‌ای در این برنامه داشته و امور معرفی به کارها و سایر خدمات واگذاری را با این سامانه انجام خواهند داد.

وی با امیدواری از برنامه‌های موجود در حوزه اشتغال استان گفت: تحقق اشتغال ۲۰ هزار نفری در استان اردبیل بر اساس همت و تلاشی که استاندار و نیز همکاران تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه اشتغال دارند دور از انتظار نیست و اقدامات بسیار موثری در این زمینه در دست اقدام است.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا