استان هاتدبیر ورزشییادداشت

ملوان در گذار از دنیامالی به خسته بند! ملوانان در سیاست غرق می شوند؟!

فوتبال ملوان

نصیری با استعفا خود قافیه را در روزهای مانده به انتخابات مجلس به گروه جدید مدیریتی واگذار کرد تا بار دیگر کشتی ملوانان درگرداب تغییراتی مدیریتی به دنبال پیدا کردن راه صعود خود به لیگ برتر باشد.

به گزارش تدبیرشرق،به نظر می رسد ملوان بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور و عدم صعود دوباره به لیگ برتر، در حال دسته پنجه نرم کردن با مشکلات جدیدی است.

ملوانان که فصل گذشته با سرمربی گری محمد مایلی کهن، در روزهای پایانی با یک تساوی از صعود به لیگ برتر باز مانده بودند، از حضور دنیامالی سود می بردند چرا که رییس هیات مدیره وقت باشگاه ملوان توانسته بود به واسطه پرداخت های مالی مناسب به ملوان، تا حد زیادی مشکلات مالی این تیم ریشه دار را حل و از حجم بدهی هایش بکاهد.

با این حال، عدم راهیابی به لیگ برتر باعث شد تا جنگ داخلی در ملوان آغاز شود و دامنه این جنگ از فصل گذشته تا اواسط فصل جاری ادامه یابد. نتیجه این جنگ داخلی، استعفاء دسته جمعی تعداد زیادی از عوامل اجرایی باشگاه ملوان در میانه راه فصل جاری بود. مهمترین مسله استعفاء دسته جمعی عوامل اجرایی باشگاه ملوان، رفتن احمد دنیا مالی از باشگاه ملوان بود. احمد دنیا مالی توانسته بود با توجه به رابطه های سیاسی و اجتماعی برای ملوان منابع مالی خوبی را مهیا کند.

پس از مسجل شدن عدم صعود ملوان به لیگ برتر، مدیرعامل این تیم از سمت خود استعفا داد تا عملا بستر برای آمدن گروه جدید مدیریتی برای به دست گرفتن سکان هدایت ملوان مهیا شود. گروهی که گفته می شود وابستگی سیاسی به خسته بند، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی دارد.

نصیری با استعفا خود قافیه را در روزهای مانده به انتخابات مجلس به گروه جدید مدیریتی واگذار کرد تا بار دیگر کشتی ملوانان درگرداب تغییراتی مدیریتی به دنبال پیدا کردن راه صعود خود به لیگ برتر باشد. عوامل خارجی موثر بر باشگاه ملوان به طور حتم یکی از دلایل استعفاء نصیری از باشگاه ملوان بود. مسایلی همچون بازسازی استادیوم تختی انزلی، عدم پرداخت تعهدات مالی به باشگاه ملوان و همکاری در زمینه های مختلف اجرایی باعث شد تا نصیری رفتن را به ماندن ترجیح دهد.

با توجه به اینکه فوتبال ملوان در سالهای اخیر انواع سیاست های مدیریتی را آزمایش کرده است باید منتظر ماند و دید که آیا گروه مدیریتی جدید که برای فصل بعد به ملوان خواهند آمد توانایی ایجاد بستر را جهت صعود ملوان به لیگ برتر دارند یا خیر؟

بی ترید ملوان در این روزها شرایط پرفراز و نشیبی را سپری می کند و بازیکنان این تیم هم در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر نشان دادند که انگیزه کافی برای صعود را با توجه به نتایج رقبا از دست داده اند. باید منتظر ماند و دید در رزوهایی که ضرب و شتم داور بازی توسط عکاس نماها، باعث محرومیت ملوان از حضور تماشاگران شده است، چه اتفاقاتی در بعد مدیریتی رقم خواهد خورد؟!

/خزر آنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا