آخرین خبرهااستان ها

پایان نظرسنجی چهره‌ سال۹۶ راه و ساختمان؛ مسعود نصرتی چهره برتر سال ۹۶ راه و ساختمان شد

انتخابات پنجمین دوره چهره سال راه و ساختمان ساختمان در سال ۹۶ دقایقی قبل پایان یافت و منتخبان با آرای شهروندان انتخاب شدند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از دبیرخانه چهره سال راه و ساختمان، در پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان که به همت«مجتمع رسانه‌ای ساختمان» از ساعت ۱۲ ظهر ۷ اسفندآغاز شده بود و تا ساعت ۱۷ سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ادامه داشت، شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخش های شهرداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و پروژه‌های عمرانی را انتخاب کردند

به این ترتیب ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز با کسب ۷۴۲۷رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته کلانشهرها و مسعود نصرتی- شهردار رشت با مجموع ۶۹۹۱رای در دسته شهرها انتخاب شدند.

همچنین تقی رضایی- مدیرکل راه و شهرسازی البرز با مجموع ۲۶۵۱رای از آرای مردمی به عنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته «مدیران راه و شهرسازی» برگزیده شدند.

علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس را با۲۲۰۹ رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال راه و ساختمان سال ۹۶ برگزیدند.

همچنین در دسته پروژه‌های عمرانی پروژه مجله بلاغی با۶۹۱ رأی گزینه انتخاب مردمی برای چهره سال راه و ساختمان شد.

بر این اساس جشنواره چهره سال راه و ساختمان در سال جاری نیز همانند سال های گذشته با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد، با این تفاوت که در سال جاری مخاطبان بر مبنای انتخاب ۱۰ کاندیدا که برگزیده کمیته‌های نظام مهندسی، راه و شهرسازی و پروژه‌های عمرانی بودند نفرات برتر را برگزیدند و در دسته شهرداری ها نیز دو دسته کلانشهرها و شهرهای بالای ۲۵۰ هزار نفر ملاک ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، دو محور «بازآفرینی شهری»و «رعایت حقوق شهروندی» از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان بود که تلاش شد با جریان سازی و انجام بیش از دویست مصاحبه خبری و گزارش که با پوشش رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما همراه بود به یکی از مطالبات مهم مردمی تبدیل شود.

لازم به یادآوری است، انتخابات چهره سال راه و ساختمان کشور که هرساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود، انتخابی کاملاً رسانه ‏ای است و تمامی مدیران و مسئولان مذکور توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب می شوند.

گفتنی است، تندیس منتخبان چهره سال دسته‌های چهارگانه شهرداری، مدیران راه و شهرسازی، روسای سازمان نظام مهندسی و پروژه های عمرانی در جشن پایان سال راه و ساختمان، طی یک مراسم رسمی با حضور مسئولان دولتی و خصوصی در تاریخ ۱۷ اسفندماه اهدا خواهد شد.

در پایان، دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان وظیفه خود می داند از تمامی مدیران عمرانی که در جایگاه شهردار، رئیس نظام مهندسی، مدیرکل راه و شهرسازی همکاری داشته اند تشکر نماید. همچنین از شهروندانی که رکورد بالایی از مشارکت عمومی در نظرسنجی رسانه ای را به ثبت رساندند سپاسگزاری ویژه کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا