آخرین خبرهایادداشت

پیروزی عقلانیت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و نقش روستاییان در این پیروزی بزرگ

محمد رنجبر نیاول

یادداشت – محمد رنجبر نیاول// عقلانیت پیروز شد تا در سایه آن بتوان بزرگی ایران را پاس داشت.
تولد مجد و عظمت ایران با تکیه بر رأی مردم شریف ایران مبارک باشد. تدبیر، در سایه امید، میوه آگاهی داد. اردیبهشت ۹۶را به خاطر بسپارید. این ماه به همراه بهشت طبیعت، سر آغاز بهشتی شدن دنیا و آخرت مردم در سایه تعقل خواهد شد. اطمینان داشته باشید رأی دوباره مردم به دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، شروع مقطعی از تاریخ ایران خواهد بود. این سخن نه حاصل جو زدگی و نه تحلیلی احساسی، بلکه حاصل درک راهبردی از پیام های ناشی از این رأی و انتخابات است. این انتخابات رنگی متفاوت با همه انتخابات ها داشت و در آینده خواهیم دید که آثار و تبعات فراتر از یک انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت. باز تعریف ساختارها ، پاسخگو شدن نهاد ها ، تشدید انضباط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، قانونمندتر کردن اداره کشور در همه سطوح و سیتمی نمودن نظام از مهمترین دستآورد این انتخابات خواهد بود.

مردم ایران نشان دادند از تجربه های تلخ درس گرفته و نه تنها تلخ رفتار نکرده، بلکه با استفاده از خرد جمعی در شیبی آرام ، کام های تلخ را، شیرین می نمایند. مردم شریف ما و بویژه روستاییان عزیز نشان دادند که در سخت ترین شرایط و در حالی که برخی چشم طمع به تنگدستی و مشکلات آنان دارند و میخواهند از صداقت، پاکی و کمبودهای موجود سؤ استفاده کنند و بن بست های مختلفی را برای حرکت رو به جلو جامعه ایجاد نمایند، از میان بن بست ها و مشکلات، راهی یافته و یا راهی می سازند. روستاییان عزیز در بمباران تبلیغات عوام فریبانه چنان در خشیدند وچنان با صبر و حوصله خود عمل کردند که لایق بهترین خدمات و امکانات در آینده پیش رو هستند. این قلم که مسئولیت اجرایی هم دارم به متانت، وقار، صبر و بزرگی روستاییان عزیز و بزرگوار حوزه مأموریتم افتخار میکنم و از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی کیفی تر به این عزیزان دریغ نخواهم کرد، همان سیاستی که دولت تدبیر و امید داشته و خواهد داشت.

دکتر روحانی و ۲۰درصد آرای بیشتر از رقیب اصلی در روستا های بخش مرکزی شهرستان لنگرود
در ضمن در ارتباط با همراهی روستاییان عزیز بخش مرکزی شهرستان لنگرود با سیاست ها و برنامه های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید، آمار و نتایج انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روستا های بخش مرکزی شهرستان لنگرود گواهی می دهند که روستاییان عزیز این بخش حدود۲۰درصد بیشتر از سایر رقبا به دکتر روحانی رای دادند و به ادامه سیاست های دولت تدبیر و امید اعلام اعتماد کردند و این نشان از درک عمیق این عزیزان از ادامه روند توسعه جامعه است.

محمد رنجبر نیاول – بخشدار مرکزی شهرستان لنگرود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا