اجتماعیاستان ها

واکنش غیرمستقیم نماینده آستانه اشرفیه به نماینده رودسر و املش: نماینده نباید الزاماً تاکید به بهره گیری از مدیران بومی داشته باشد

نماینده آستانه اشرفیه

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نباید تکیه به مدیران بومی و غیربومی داشته باشیم، گفت: اگرچه موافق بهره مندی از مدیران بومی هستم، اما تاکید ما نباید الزاماً استفاده از مدیران و نیروهای بومی باشد.

به گزارش تدبیرشرق، محمدحسین قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از نیروهای خلاق و باتجربه از گیلان در استان های دیگر مشغول به خدمت هستند بنابراین اگر تاکید به نیروهای بومی باشد، آنها بایستی به استان برگردند.
وی اظهار داشت: آن چیزی که در بهره مندی از مدیران چه بومی و چه غیربومی اهمیت دارد، بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های افراد برای رفع مشکلات و کاستی هاست.
نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت توجه به نشاط اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: امید به زندگی، سلامت در جامعه، ایجاد فضای کسب و کار، رشد اقتصادی و رونق امور زندگی از جمله مولفه های نشاط اجتماعی در کشور است و باید برای امیدآفرینی و نشاط افزایی در جامعه شرایط اقتصادی، ایجاد کسب و کار، اشتغال، بسترهای ازدواج، رفاه عمومی و تامین مسکن فراهم شود.

به نظر می رسد اظهارات نماینده آستانه اشرفیه واکنش غیرمستقیمی به انتقادات نماینده رودسر و املش باشد که گفته بود:  بین مدیران غیربومی و مردم گیلان حس مشترکی وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا