آخرین خبرهااستان ها

شهردار املش گزارش عملکرد چهار ماهه شهرداری را ارائه کرد

به گزارش تدبیرشرق:ایجاد اتاق واحد سرمایه گذاری,حمایت از تیم های ورزشی, پاکسازی محلات, ترمیم معابر و کاشت گونه های گیاهی و چند پروژه افتتاحی در دهه فجر- بخشی از اقدامات انجام شده در ماههای اخیر در املش می باشند.

وی ضمن اشاره به ادامه پروژه لایروبی استخر زربیجار و ادامه اجرای پروژه موزائیک فرش پیاده رو خیابان شهید چمران ( روبروی دانشگاه پیام نور ) عنوان نمود : ساخت و نصب نرده های حفاظتی کوچه های لاله ۱و ۲ از خیابان شهید آیت اله غفاری وشن ریزی و گریدر زدن معابر خاکی سطح شهر اعم از کوچه های باغچه بان ،آزاده ،اتکا، سروش ، شهید ابوالقاسمی ،پیک ، شهید سمامی و …نیز از دیگر موارد انجام گرفته می باشند.

مهندس رنجبر ادامه داد: بهسازی مسیر لوله گذاری شده کوچه شهید داداشی ازخیابان آیت اله طالقانی و شروع پروژه موزائیک فرش پیاده رو استخر بالازربیجار دو مورداز دیگر اقدامات ماه چهارم بوده اند.

رنجبر در مورد جابجایی تیرهای برق در معابر املش گفت : جابجایی تیرهای برق مزاحم سطح شهر نیز با همکاری اداره برق شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: اصلاح دریچه های بتنی کوچه لاله(۲) از خیابان شهیدآیت اله غفاری، لکه گیری موزاییک فرش پیاده روهای سطح شهر،خرید چند قطعه زمین برای معدن شن و ماسه ومکاتبه برای پیگیری اخذ مجوز از سازمان صنایع و معادن استان از سایر کارهای انجام گرفته در این راستاست.

شهردار املش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تهیه نقشه های اولیه پارک بازار کیازنیک و مجتمع تفریحی و توریستی زربیجار ازطریق مشاور و همچنین تهیه نقشه های مطالعاتی کمربندی سرچور توسط مشاور و انتخاب پیمانکار برای جدولگذاری در این دوره یک ماهه صورت گرفته است .

وی اضافه کرد: ایجاد اتاق واحد سرمایه گذاری در شهرداری، همکاری و مشارکت شهرداری در برنامه های ورزشی شهرستان, حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی جهت اعزام به مسابقات شهرستانی ،استانی و کشوری وهمکاری و مشارکت شهرداری دربرنامه های مذهبی ،آیینی شهرستان با دستگاههای ذیربط ,از دیگر اقدامات انجام شده در شهرداری املش است. همچنین آموزش همکاران شهرداری جهت اجرای برنامه سیماک،احداث دفتر اداری مراجعات مردمی آرامستان شهرداری املش جز موارد انجام شده در این یک ماه می باشند.

رنجبر به برگزاری مراسم پروژه های افتتاحی شهرداری املش در دهه فجر و آذین بندی سطح شهر بمناسبت دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه(س) اشاره نمود و گفت: رژه خودرویی با همکاری سایر ادارات در دهه فجر و دیدار با شهردار ، رییس شورا و رییس دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان املش در روز مهندس نیز در توضیح برنامه های اجرا شده در ایام مناسبتی قابل ذکر است.

وی در پایان سه مورد اجرای عملیات اطفاء حریق در سطح شهر, پاکسازی و نظافت معابر سطح شهر توسط پرسنل ،جمع آوری نخاله ها و ضایعات سطح شهر،ادامه نصب سطل زباله جدید در معابر اصلی شهر وکاشت درختچه های پیوندی لکسروم در بلوار میرزا حبیب اله املشی، همچنین کاشت گونه های شمشاد طلایی در پارک گلستان و تشکیل جلسات مختلف با معاونت محترم راه وشهرسازی استان جهت اصلاح نواقص موجود در طرح جامع شهری با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر املش و کارشناسان راه و شهرسازی را از دیگر از اقدامات شهرداری در ماه چهارم برشمرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا