آخرین خبرها

تامین نشدن هزینه اعزام کارگردان «دلیران تنگستان» به آلمان

تامین نشدن هزینه اعزام کارگردان «دلیران تنگستان» به آلمان

محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و دوست قدیمی همایون شهنواز به آخرین اخبار درباره انتقال شهنواز به بیمارستانی در آلمان اشاره و اظهار کرد: «ما تمام هماهنگی را انجام دادیم و عکس‌هایی که باید برای بیمارستان اشتوتگارت تهیه می‌کردیم را فرستادیم؛ بنابراین بیمارستان اشتوتگارت پذیرش داده و اعزام همایون شهنواز قطعی است اما مشکل ما تامین هزینه‌هاست و همچنین منتظر نامه‌ای از طرف یکی از انجمن‌ها و نهادهای سینمایی هستیم.»

او ادامه داد: «بیمارستان اشتوگارت ۵۰ هزار یورو برای ورودی و پذیرش همایون شهنواز می‌خواستند که تهیه کردیم و برای هواپیما هم با تنها شرکت خصوصی در ایران هماهنگی انجام شده که دارای پزشک هوایی است و فقط منتظر یک نامه هستیم تا برای بیمارستان اشتوتگارت بفرستیم اما فعلا نامه را تحویل نداده‌ایم.»

ولی‌زاده به محتوای نامه اشاره و بیان کرد: «این نامه دربردارنده یک تعهد مالی است که همه به طور شفاهی گفته‌اند که می‌پذیرند. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برای نامه هماهنگی انجام داده و فقط در بروکراسی اداری مانده‌ایم. زمانی که نامه را بگیرم حرکت می‌کنیم.»

او در پایان گفت: «ما از نماینده‌ بیت مقام معظم رهبری که به بیمارستان آمدند و جویای حال آقای شهنواز شدند و در جریان روند درمان قرار گرفتند و همچنین از محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری تشکر می‌کنیم.»

همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) در منزلش در خیابان ولی‌عصرِ تهران (چهارراه پارک‌وی) دچار حادثه شد. او در این حادثه ۸۰ درصد دچار سوختگی شده و اکنون در بیمارستان شهید مطهری بستری است. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بوده است.

۵۷۲۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا