استان هاخبر داغ

ندیمی در جشن پیروزی روحانی در سیاهکل: آنهایی که داستان ۸۸ را فتنه می دانند یواشکی همان را انجام ندهند

ندیمی جشن پیروزی روحانی
?

نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: کاندیداها و به خصوص حامیان آنها را توصیه به تقوا می کنیم. سخنگوی شورای نگهبان این موارد را احساسات هوادارن مطرح می کند.

به گزارش تدبیرشرق، ابوذر ندیمی در جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سالن مهیار دیلمی اداره ارشاد سیاهکل، اظهار داشت: دو رویکرد را در سخنانم در باب انتخابات دارم. باید برای آنهایی که هنور حماسه حضور را درک نکرده اند مفید باشد.

وی تصریح کرد: آنهایی که داستان ۸۸ را فتنه می دانند یواشکی همان را انجام ندهند. اتهام به نظام برای همه بد است، نه فقط برای قبلی ها. اینکه وزارت کشور را متهم کنیم و بگوییم تعرفه با موارد خاص داده شده است درست نیست. شما تنها وزارت کشور را متهم نمی کنید، بلکه با این کارتان همه نظام را متهم می کنید.

نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: کاندیداها و به خصوص حامیان آنها را توصیه به تقوا می کنیم. سخنگوی شورای نگهبان این موارد را احساسات هوادارن مطرح می کند.

ندیمی بیان کرد: دوستان می فرمایند قانون انتخابات دچار اشکال است و البته حق با آنهاست، قوانینی تعیین کردیم که مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت. در باب نوع رأی گیری نیز اشکالاتی را مطرح می کنند که این هم حق با آنهاست، این را نیز در مجلس مورد بررسی قرار داده بودیم. می گویند چرا انتخابات تا ساعت ۲۴ است، این قانون است و من نیز با خانواده ام بیش از ۲ساعت در صف بودم و همه جای کشور اینگونه بود.

وی خاطرنشان کرد: سه-چهار سال است که همه تریبون ها بر علیه این دولت است و این کاری که دوستان ما را مورد حجمه قرار دادند درست نیست.

مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: چرا ما حتی نمی توانیم جشن برگزار کنیم؟ در کشورهای دیگر در جشن هایشان گوجه و تخم مرغ پرتاب می کنند و این نشانه تخلیه و خالی شدن مردم است. یک معلم روانشناسی می گفت هر چند وقت یکبار خانواده را ببرید به جایی و فریاد بزنید تا انرژی شما تخلیه شود. عزا به جای خود شادی نیز به جای خود باید انجام شود.

ندیمی ابراز کرد: امروز نماینده محترم ما گفت این جشن ها مختلط بود، این یعنی چه؟ و فرمودند کشف حجاب شده است. اصلا طرح این موضوع اگر هم موردی انجام شده باشد از تریبون مجلس درست است؟

وی تصریح کرد: مردم سیاهکل من را بین دولتمردان رو سفید کردند و البته لاهیجانی ها نیز چنین کاری انجام دادند. امروز پیش نوبخت بودم؛ بیش از وجهه ملی؛ وجهه محلی داشت و از این بایت که مردم استان گیلان رأی خوبی به روحانی دادند خوشحال بود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی نیز متوجه اشکلات اجرایی شده و این ممکن است برای همه دولت ها پیش بیاید. به شما قول می دهیم از همه توان خودمان برای برطرف کردن مشکلات این کشور، استان و شهرستان باشیم.

ندیمی افزود: همه ما تلاش می کنیم وعده ها عملی شود و دولت جوان شود و شور و نشاط ملی حفط شود و خواسته های ملی انجام شود. پروژه های ملی در حال انجام است و اگر کم و کاستی وجود دارد در پیگیری های محلی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی داریم که باید امثال بنده آن را انجام دهیم. در موضوع برطرف کردن مشکلات روستاها و روستاییان هم اکنون در حال برنامه ریزی و رایزنی هستیم. بعضی از نمایندگان اصلا تشریف ندارند از جمله نماینده این شهرستان اصلا وجود نداشت و این با توجه به اینکه ۴۰۰ روستا در این دو شهرستان داریم برای من جای سئوال بود. باید از وی سئوال کنیم که چرا حضور نداشتی؟

مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: چرا دروغ های شاخدار را به روحانی نسبت دادید؟ دروغ هایی که اصلا وجود نداشت به چه معناست؟

ندیمی بیان کرد: اگر بگویند ۲۵۰ هزار تومان به شما می دهیم و وعده های دیگری بدهند پاهای مردم سست می شود، اما در این انتخابات مردم ما نشان دادند که می فهمند.

وی با اشاره به تحولات بین المللی گفت: انتخاب روحانی بهانه را از آنها خواهد گرفت و می دانند ایران تحول اساسی در روابط بین الملل ایجاد می کند.

نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل خاطرنشان کرد: جلسات اینچنینی می بایست در زمان های دیگر نیز با کمک فرماندار برگزار شود.

/در سیاهکل

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا