آخرین خبرهااستان هااسلایدر

واکنش تند استاندار گیلان به خبر بازداشت دو مدیر دولتی

استاندار گیلان با اشاره به این که فضا برای همکاران ما سخت است، ادامه داد: با این وضعیت من اعلام می کنم در ابتدای سال آینده در جمع بزرگی از مردم صحبت می کنم که چه کسانی می خواهند افراد با آبرو را تخریب کنند. وی افزود: نمی توان با آبروی مردم بازی کرد. آیا با اینگونه رفتار ها می توان زمینه فراهم کار کردن با مردم را فراهم کنند؟

به گزارش تدبیرشرق به نقل از تیتر برتر، صبح امروز مراسم افتتاح همزمان ۱۴۸۱ واحد مسکن مهر استان با حضور مهندس مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان در لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم استاندار گیلان بدون اشاره مستقیم به بحث بازداشت تنی چند از مدیران دولتی استان ابراز داشت: یک عده می خواهند روی زمین باتلاق و لجن درست کنند که حتما ما اجازه نمی دهیم. کسانی که فکر می کنند اشتباه و بدنامی خودشان را با بردن آبروی دیگران بخرند باید بگوئیم که این امکان پذیر نیست. وی در ادامه گفت: من از مردم می خواهم قضاوت درست را انجام دهند. عده ای قلم دستشان است که ممکن است قلمشان هم نافذ باشد. ولی قلم نافذ حق ندارد هر کاری را انجام دهد و با آبروی دیگران بازی کند. این قلم مقدس است و نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد.

دکتر مصطفی سالاری خاطرنشان کرد: اگر فکر می کنند می توانند آبروی خادمان مردم را بردارند در حال اشتباه هستند. اگر این کار را ادامه دهند خداوند کسانی که با بی آبرویی دیگران بخواهند برای خودشان آبرو بخرند رحم نمی کند.

وی با اشاره به این که فضا برای همکاران ما سخت است ادامه داد: با این وضعیت من اعلام می کنم در ابتدای سال آینده در جمع بزرگی از مردم صحبت می کنم که چه کسانی می خواهند افراد با آبرو را تخریب کنند. وی افزود: نمی توان با آبروی مردم بازی کرد. آیا با اینگونه رفتار ها می توان زمینه فراهم کار کردن با مردم را فراهم کنند؟

استاندار گیلان ادامه داد: یکی کارشکنی کند دیگران موفق نخواهند بود. این چگونه است که عده ای فکر می کنند می توانند دیگران را متوقف کند؟ وی در ادامه دوباره تاکید کرد: اگر این روال ادامه پیدا کند با مردم صریح صحبت می کنم و با مردم حرف می زنیم و قضاوت را به آن ها می سپاریم تا خودشان بدانند چه کسی کار می کند و چه کسی با قلم عربده کشی می کند.

سالاری در ادامه اظهار داشت: من همه را دعوت می کنم که در مسیر صداقت و پاکی و راستی برای مردم کار کنند. ما خدمتگزار هرکسی هستیم که برای مردم می خواهد کار کند. هرکسی هم سوء استفاده می خواهد بکند و فکر می کند قلمش زور دارد من هزینه های اجتماعی و غیراجتماعی آن را می پردازم و جلوی او می ایستم. وی در ادامه گفت: همکاران من از پاک ترین و درست کارترین افراد هستند و حداقل مناطقی که من نماینده شدم تاکنون غیر از این ندیدم. من نمی گویم ایراد نداریم ولی خوب است به مردم رجوع کنید تا ببینید چه کسانی بیشتر ایراد دارند.

استاندار گیلان با تاکید بر این که با افراد غیر سالم در مجموعه دولت حتما برخورد می شود گفت: اگر در مجموعه دولت کسی سلامت کارش را حفظ نکند معتقدم با آبروی دولت بازی کرده است و اولین شخص خودمان مقابلش می ایستیم. ولی به دارندگان قلم می گویم که امانت داری کنند و در راه مردم قدم بردارند.

وی در ادامه تصریح کرد: هرکارشکنی باشد ما برای مردم کار می کنیم و این گونه نیست که کار را متوقف کنیم. اگر هم دیدیم که نمی گذارند کار کنیم بلند می شویم و می رویم و غیر از این هم راهی نیست. وی در پایان گفت: من از همکارانم می خواهم که با شهامت کار کنند و بدانند که آبرو دست خدا است. کسی که سالم و درست کار کند این تخریب ها به آبرویش لطمه نمی زند.

گفتنیست استاندار گیلان پیشتر در واکنش به دستگیری یکی از مدیران دولتی با حضور در محل کار وی از او حمایت کرده بود!

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا