آخرین خبرهااستان ها

تفاهم نامه مشترک چهار نهاد خدمت رسان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تفاهم نامه مشترک همکاری ما بین شورا، شهرداری، آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان رشت منعقد شود.

سید امیر حسین علوی با ابراز خرسندی از حضور مدیران امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ساختمان شورای اسلامی رشت اظهار کرد: امروزه نگاه مدیران به سمت و سوی همکاری و ایجاد تعامل در حرکت است و شورای اسلامی رشت از این مهم استقبال می کند.
وی افزود: ما می توانیم در قالب برنامه های مشترک و هماهنگ، اهداف مورد نظر را محقق کنیم و شهردار مدرسه از جمله مباحثی است که باید مورد تاکید و توجه واقع شود.
علوی با اشاره به اینکه پیگیر بحث شهردار مدرسه هستیم بیان کرد: با رایزنی های انجام شده پیگیر موضوع شهردار مدرسه از طریق اتحادیه های دانش آموزی هستیم و در این راستا مباحثی از جمله بوفه سلامت ، انجمن روانشناسان و… نیز مورد توجه است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دانش آموزان رشت با استعداد هستند گفت: بحث شناسایی و احیای زمین های ورزشی محلات از جمله موضوعاتی است که شورای اسلامی رشت درصدد انجام آن است و با تعامل ایجاد شده ما بین شورا، شهرداری ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان رشت خدمات بهتری به شهروندان ارائه می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح شورایاری در محلات رشت تصریح کرد: در حال حاضر باید تمام تلاشمان را در راستای ایجاد فضای امید و پیشرفت در جامعه به کار گرفته و یقینا دانش آموزان در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذارند.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا