آخرین خبرها

حاج‌صفی: از الان نمی‌شود جشن صعود گرفت/ امیدوارم یک برد خوب به مردم تقدیم کنیم

حاج‌صفی: از الان نمی‌شود جشن صعود گرفت/ امیدوارم یک برد خوب به مردم تقدیم کنیم

ورزش > فوتبال ملی – بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: آروزی هر بازیکنی است که در جام جهانی حضور داشته باشد و برای کشورش به میدان برود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روز گذشته کارلوس کی روش از بازیکنان و کادر فنی خود خواست تا با تمرکز بالا و کامل با توجه به اهمیت بازی برابر ازبکستان، تمام تلاش خود را بکار ببرند. احسان حاج صفی، بازیکن تیم ملی فوتبال با توجه به اینکه به عنوان یکی از کاپیتان های تیم و بازیکن با تجربه تیم ملی محسوب می شود، در این خصوص گفت: همیشه تمرکز برای تمام بازیهای دوستانه و مهم وجود داشته تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در تمرینات باید خوب تمرین کرد تا تیم کامل و آماده ای را به میدان فرستاد و برابر ازبکستان نیز با تمرکز بالا تمریناتمان را انجام خواهیم داد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: با توجه به دیدار های پیش رو، تمرکزمان بیشتر از بازیهای قبل خواهد بود و امیدوارم یک برد خوب را تقدیم به مردم ایران کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که جام جهانی 2014 برزیل را در کنار هم تیمی های خود تجربه کرده و آیا یکی از اهداف بزرگ زندگی ورزشی اش حضور در جام جهانی 2018 روسیه است، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی حضور داشته باشد و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. من نیز دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم . این آرزو و افتخار برای هر بازیکن و تیمی است که در جام جهانی حضور داشته باشد و برای کشورش به میدان برود.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تجربیات بالای کادر فنی و بازیکنان و اجرای یک بازی خوب و دقیق ، امیدوارم بتوانیم راهی جام جهانی شویم.
وی در پاسخ به اینکه تیم ملی تاکنون گلی را دریافت نکرده و چند بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است چه نظری در باره بازی تیم ملی از لحاظ تاکتیکی که توسط بازیکنان و کادر فنی اجرا می شود، دارد، گفت: در چند بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده ایم و این موضوع به سرمربی و کادر فنی تیم باز می گردد. در واقع ما روی ساختار دفاعی تیم کار می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در 8 بازی گل خورده نداشتیم و خیلی وقت است که بازی را نباخته ایم. امیدوارم گلی را دریافت نکرده و به راحتی صعود کنیم و رکورد مناسبی را از تیم ملی به جای بگذاریم.
حاج صفی در پایان گفت: از الان نمی شود جشن صعود گرفت و دوست داریم تمام هوادران روز 22 خرداد در ورزشگاه حضور داشته باشند تا همراه با 100 هزار تماشاگر یک جام جهانی دیگر را به همه مردم ایران هدیه کنیم.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا