آخرین خبرهااستان ها

رئیس شورای شهر رشت: از زمان راه اندازی خط ویژه اتوبوس در رشت جان شهروندان به مخاطره افتاده است

رئیس شورای شهر رشت درباره جمع آوری نرده های بی.آر.تی در رشت توضیح داد: از زمان راه اندازی این خط ویژه در موارد متعددی جان شهروندان به مخاطره افتاده است.

رئیس شورای شهر رشت درباره جمع آوری نرده های بی.آر.تی در رشت توضیح داد: از زمان راه اندازی این خط ویژه در موارد متعددی جان شهروندان به مخاطره افتاده است.

خط ویژه با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است

به گزارش تدبیرشرق امیرحسین علوی با بیان اینکه خط ویژه با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است تصریح کرد: به خطر افتادن جان شهروندان، ترافیک محدوده مرکزی شهر، از رونق انداختن بازار و مسائلی از این دست سبب شد تا مدیریت شهری رشت به دنبال تدبیری برای خروج از وضعیت فعلی باشد.

علوی توضیح داد؛شهر ایده آل و مطلوب شهری است که به خاستگاه‌های شهروندان نزدیک باشد.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت اعضای شورای شهر برای حفظ جان شهروندان افزود: اعضای شورای شهر رشت برای داشتن شهری امن و شهری که شهروندان از نظر اقتصادی در رفاه باشند تلاش خواهند کرد.

رئیس شورای شهر رشت گفت: شهر پویا، زنده و انسان محور سبب رونق حیات اجتماعی می‌شود و هویت بخش است.

علوی خاطر نشان کرد: شهرنشینی دارای ۳ عنصر اصلی شهر، شهرداری و شهروند است که شاه کلید این مجموعه، عنصر شهروندی و انسانی آن است.

وی افزود: هر چه تعامل و همفکری ادارات و نهادهای شهر با شهرداری بیشتر باشد، سرعت پیشرفت و موفقیت مدیریت شهر بالا خواهد رفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا