اجتماعیاستان هاخبر داغ

مهندس رحیم حیدری: آستانه اشرفیه به عنوان پایلوت اجرای طرح «درختکاری» در سطح استان گیلان انتخاب شد

پایلوت اجرای طرح «درختکاری»

مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: معلمان نقش بسزایی در ساختن شخصیت و آینده دانش آموزان بر عهده دارند.

به گزارش  تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه، جلسه شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه به ریاست مهندس رحیم حیدری فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزا و تعیین کننده ای در ساختن شخصیت و آینده دانش آموزان دارند، گفت: حتی که اگر والدین دانش آموز متخصص آن رشته نیز باشند بازهم دانش آموز به دستورات معلم خود عمل خواهند کرد.

مهندس حیدری در ادامه تصریح کرد: برای حل موضوعات اجتماعی و فرهنگی باید آن را در بین شهروندان آورد و مطرح نمود. یک روش مطلوب اینست که موضوع در بین کودکان، نوجوانان و دانش آموزان القا نماییم مانند بستن کمربند ایمنی برای رانندگان خودروها که از چند سال پیش آغاز گردید و در حال حاضر یک فرهنگ در جامعه شده است . بازیافت و موضوعات مربوط به پسماند نیز باید با کمک دانش آموزان فراگیر و نهادینه نمود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان به هفته منابع طبیعی و درختکاری اشاره نمود و گفت: آستانه اشرفیه بعنوان پایلوت در زمینه درختکاری درسطح استان قرار گرفته است و بصورت رایگان نهال در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت، این امر می تواند یک جشن ملی بمناسبت روز درختکاری باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا