آخرین خبرها

توزیع ۲۵۰۰ تن اقلام غذایی در استان / تنظیم بازار ماه رمضان

توزیع ۲۵۰۰ تن اقلام غذایی در استان / تنظیم بازار ماه رمضان

استان‌ها > لرستان – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خبر داد: ۷۸۰ تن برنج، هزار و ۱۶۵ تن شکر،۵۲۰ تن مرغ منجمد و ۴۸ تن گوشت قرمز منجمد تأمین و در آستانه ورود به بازار استان لرستان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مهرداد غضنفری افزود: تاکنون حدود 780 تن برنج، هزار و 165 تن شکر،520 تن مرغ منجمد و 48 تن گوشت قرمز منجمد تأمین و در آستانه ورود به بازار است.
وی با بیان اینکه در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: اقلام مورد نظر آماده ورود به بازار است و هر زمان که نیاز باشد بیش از این مقدار را تأمین می‌کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان به نظارت بر بازار و حفظ حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف و کمیته گشت با ترکیب دستگاه‌های مرتبط مانند سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت لرستان و تعزیرات نظارت دارند تا اقلام تأمین و توزیع شده با قیمت مناسب و مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.
وی ابراز داشت: شبکه توزیع این اقلام اساسی در استان تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برپایی نمایشگاه‌ها است تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا