آخرین خبرهااستان ها

حمایت از سرمایه گذاران و ایده پردازان لاهیجانی

به گزارش تدبیرشرق آرمان پوریاسری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری اقتصادی ایران در لاهیجان اظهار کرد:  امروزه در جوامع پیشرفته بکارگیری سرمایه گذاران در بخش مسکن ، گردشگری و شهری لازمه ایجاد آرامش و رضایت شهروندان است .

وی با تاکید بر اینکه لاهیجان تشنه سرمایه گذاری است، افزود: لاهیجان با قدمت تاریخی و مواهب طبیعی می تواند به جایگاه اصلی خود و بار دیگر به عنوان عروس ایران مطرح شود .

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان با توجه به کسب عنوان انبوه ساز برتر توسط مهندس فرامرز جهاندیده ، گفت : شهرداری لاهیجان و شورای شهر لاهیجان باید قدر سرمایه گذاران بومی را داشته باشد و با ایجاد فضایی مناسب شرایطی ایجاد کنیم که سرمایه گذاری در لاهیجان با همکاری این عزیزان بیشتر باشد .

پوریاسری با اشاره بر اینکه لاهیجانی ها لایق بهترین ها هستند ،  خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای پروژه های همچون استخر حاجی آباد و … لاهیجان را به سوی قطب گردشکری منطقه خواهد برد .

عضو کمسیون عمران شورای شهر لاهیجان گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی ، بکارگیری سرمایه گذاران بومی و تشویق آنها برای سرمایه گذاری در شهر خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی است .

وی یادآور شد: سرمایه گذاری در شهر فقط در بحث مالی خلاصه نمی شود و شهروندان عزیز لاهیجانی با ارائه ایده ، کمک فکری و هر آنچه برای شهر از دستشان بر می آید می توانند برای شهری بهتر تلاش کنند .

آرمان پوریاسری خاطرنشان کرد: شورای شهر لاهیجان آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بومی است و از شهروندان لاهیجانی دعوت می کند ، با ارائه ایده های خود در شهر سرمایه گذاری کنند و ارزومندم تمام شهروندان در هر زمینه ایی که فعالیت می کنند نفر برتر در کشور شوند .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا