استان ها

آقای عباسی پاسخ دهد ؛ سهم قیر و آسفالت نواحی رودسر و املش کجاست !؟

سهم قیر و آسفالت

اگر همان حساسیت و کوشش که برای برکناری مدیران و عزل و نصب آن ها صورت می گیرد برای آسفالت راه ها نیز در نظر گرفته می شد این حجم از نارضایتی ها در این بخش دیده نمی شد.

 خیلی ها حکایت آن کاندیدای مجلس را شنیده اند که در روزهای تبلیغات انتخاباتی به روستایی وارد می شود و از آن ها مشکلاتشان را می پرسد. یکی می گوید: ما دو مشکل داریم. یکی آسفالت روستا است. همان جا کاندیدا با موبایلش به شماره ای زنگ می زند و اعلام می کند که این مشکل را حل کرده است. ولی بعد آن روستایی می گوید مشکل دوم ما این است که اینجا موبایلمان آنتن نمی دهد!

حکایت نمایندگانی که وعده می دهند و بعد از مدتی خبری از تحقق آن نمی شود مثنوی هزار من کاغذ است. همین حالا بعضی اهالی روستا در رودسر برای ما از عدم تحقق مشکل آسفالت محل خود خبر داده اند. گفته می شود سهمیه قیر استان از ۱۲ هزار تن به ۵۰ هزار تن رسیده است اما مشخص است که سهم رودسر و املش در این رده بندی بسیار پائین است.

یکی از مواردی که نمایندگان می توانند در دریافت اعتبار آن بسیار خوب عمل کنند موضوع سهمیه قیر آسفالت است که در این میان همیشه نمایندگان مجلس سعی می کنند شهرداران و مدیران را برای گفتگو با مدیران و معاونان وزارت کشور آماده کنند، در رودسر و املش نیز چنین دیدارهایی صورت می گیرد اما نتیجه عملی از آن به وقوع نپیوسته است.

جالب است تبلیغات برای کاری که صورت نگرفته بیشتر است.به طوری که برای یک مسیر ترمیم و آسفالت محور رحیم آباد -گرمابدشت از سوی رسانه های نماینده تبلیغات فراوانی صورت می گیرد اما گفته نمی شود که از افزایش سهمیه قیر استان چه میزان اعتبار برای مناطق حوزه انتخبیه همان نماینده انجام گرفته است. نتیجه اش این می شود که سهمیه قیر استان با رایزنی و تلاش نماینده صومعه سرا به آن منطقه می رود و شهری که نماینده ای را به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس دارد و زمانی خود وزیر کار بوده از آن سهم محروم شده است. شاید اگر همان حساسیت و کوشش که برای برکناری مدیران و عزل و نصب آن ها صورت می گیرد برای آسفالت راه ها نیز در نظر گرفته می شد این حجم از نارضایتی ها در این بخش دیده نمی شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا