آخرین خبرهااستان هااسلایدرگزارش تصویری

گزارش تصویری جلسه کار و اشتغال با اجرای طرح های اشتغالی در رشت

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت بیان داشت: اشتغال این تعداد با پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزیی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی درباره طرح های اشتغالزایی جدید (پایدار روستایی و فراگیر) و ثبت نام آن در سامانه کارا از دو هفته گذشته تاکنون اظهار کرد: در این مدت ۳۰۵ نفر ثبت نام کرده اند که ۱۰ طرح تایید و از این تعداد سه طرح در کمیته فنی شهرستان شامل دو طرح شیلات و یک طرح گردشگری، تصویب شد که به کمیته فنی استان برای تصویب و ابلاغ به بانک ها راه یافته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان این که در بخش اشتغال فراگیر و توجیه این طرح به آموزش بیشتری نیاز است، اظهار کرد: بنابراین ضروریست تا تیم کارشناسی در دستگاه های مربوطه اطلاعات کافی درباره طرح های اشتغالزایی داشته باشند.

احمدی با تاکید بر ضرورت توجه به طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی شهرستان رشت تصریح کرد: دست اندرکاران در دستگاه ها بایستی در صورت مراجعه ارباب رجوع و سووال آنان در مورد طرح های اشتغالزایی، حتما توجه کرده و راهنمایی لازم را ارائه دهند.

شهرستان رشت با شش بخش ، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند.

/ایرنا

 

 

عکس:ساجده امام دوست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا