آخرین خبرهااستان ها

شاهین جهانگیری رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان شد

به گزارش تدبیرشرق مسعود کاظمی شهردار لاهیجان طی حکمی رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان را منصوب کرد.

بر اساس این حکم ، شاهین جهانگیری بلورچیان با توجه به ابلاغ چارت جدید سازمانی به عنوان نخستین رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان منصوب شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در مراسمی با حضور مدیران شهرداری از تلاش های مسعود معینی در زمان تصدی روابط عمومی شهرداری قدردانی کرد و شاهین جهانگیری بلورچیان را به عنوان رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل معرفی کرد.

وی افزود: لاهیجان بدلیل گردشگرپذیر بودن و جاذبه های فراوان تاریخی، مذهبی و طبیعی در سطح کشور مطرح می باشد و تنوع فعالیت های شهرداری و خدماتی که به مردم ارائه می دهد نیازمند اطلاع رسانی دقیق از عملکرد همه واحدهای شهرداری می باشد.

وی اضافه کرد: آگاهی مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری باعث اعتماد و مشارکت شهروندان برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان خواهد شد.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، معاون فرهنگی شهرداری لاهیجان و مدیر روابط عمومی شهرداری های لاهیجان و آستانه اشرفیه، مشاور رسانه ،فعالیت های خبرنگاری و روزنامه نگاری و ورزشی ، مدیر برتر روابط عمومی دستگاههای اجرایی گیلان در جشنواره روابط عمومی های استان از جمله سوابق شاهین جهانگیری می باشد.
همچنین طی حکمی از سوی مسعود کاظمی شهردار لاهیجان ، مسعود معینی به عنوان مسئول پیگیری و تشریفات حوزه دفتر شهردار منصوب شد

/کانال شهرداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا