آخرین خبرها

شابش با کیفیت‌ترین وبسایت آگهی املاک کشور

شابش وبسایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک است که در آن مشاورین املاک آگهی های خرید آپارتمان و رهن و اجاره آپارتمان را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده می شود.

وبسایت شابش فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ با تیمی حرفه ای و خلاق با هدف ایجاد تحول در بازار سنتی مسکن آغاز کرد . در بهمن ماه امسال این وبسایت با بیش از ۲۰۰۰ آژانس املاک و ۱۰۰۰۰هزار مشاور در حال تبدیل شدن به مرجع اصلی تخصصی آنلاین ملک میباشد.

یکی از سنتی ترین کسب و کارهای کشور صنف مشاورین املاک میباشد و استفاده از تکنولوژی در ابتدا به کندی صورت میگرفت ولی با افزایش آشنایی و فرهنگسازی که سایت شابش در این ۳ سال اخیر انجام داده ، این باور و آگاهی در آژانس های املاک بوجود آمده است که تغییر اجتناب ناپذیر است و بیشتر آن ها روش های مدرن را جهت رونق کسب و کار خود در پیش گرفته اند.

به گفته شهریار هژبر مدیر عامل شابش: چیزی که شابش را نسبت به هر وبسایت و اپلیکیشن دیگر متمایز میکند کیفیت آگهی ها و خدمات آن است.

وی تاکید کرد دسترسی مردم به آگهی های با کیفیت دارای عکس ، قیمت و توضیحات کامل میتواند مردم را در بزرگترین تصمیم زندگیشان که خرید خانه میباشد کمک کند.

هژبر افزود : هر کس در شابش می تواند با رجوع به صفحه آگهی های املاک بر روی نقشه اطلاعات دقیق محله ها (بیمارستان، پارک، مراکز خرید، مدرسه، دانشگاه، مترو، پمپ بنزین و …..) را بررسی نمایند که می تواند تاثیر به سزایی در گرفتن تصمیم داشته باشد.

مدیر عامل شابش ادامه داد : در موارد زیادی رویت شده که شما نمی توانید قیمت واقعی یک ملک را به دست آورید و یا دنبال ملکی در محله ایده آل خود هستید ولی از صحت قیمت های آن محله اطلاع ندارید.

شابش کمک می کند تا شما از قیمت های واقعی املاک فروخته شده اطلاعات کافی را به دست آورید.کافی است محله مورد نظر خود را در وبسایت یا اپلیکیشن شابش در صفحه املاک فروخته شده جستجو کنید و اطلاعات کامل خود را به دست آورید.

ایشان افزودند : کاربران جهت مقایسه و انتخاب ملک خود می توانند با مراجعه به سایت www.shabesh.com و تلفن تماس ۸۸۷۷۴۰۰۱-۰۲۱ با همکاران ما در تماس باشند.

همچنین برای تسهیل استفاده افراد، نرم افزار تلفن همراه آن از طریق Sib appو Google Play در اختیار کاربران قرار گرفت.

۲۱۲۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا