آخرین خبرهااستان ها

حواشی راهپیمایی ۲۲ بهمن لاهیجان؛ از سخنرانی و روخوانی نماینده لاهیجان و امتناع مهمان ویژه از سخنرانی تا برخورد ماموران سد معبر شهرداری با جوان کاسب

به گزارش تدبیرشرق صبح امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ ، بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمای عظیم و با شکوه مردمی با حضور اقشار و صنوف مختلف و مسئولین شهرستان برگزار شد.

از نکات جالب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شهرستان لاهیجان حضور علی مطهری نایب رییس مجلس به همراه ابوذر ندیمی مشاور سازمان برنامه و بودجه کشور در این شهرستان بود.

سخنرانی و روخوانی نماینده لاهیجان و امتناع مهمان ویژه از سخنرانی

در پایان این راهپیمایی باشکوه اما با حواشی رو به رو شد، پس از قرائت قرآن توسط آقای حسین پور، نوبت به سخنرانی می رسد که در این میان دکتر نیکفر نماینده ی مردم لاهیجان و سیاهکل که گویا پس از حضور در شهر دیگر حوزه انتخابیه خود تازه به جمع مردم لاهیجان پیوسته بود با حضور در کنار تریبون به مجری مراسم جملاتی را می گوید، مجری مراسم نیز از ایشان برای حضور در جایگاه دعوت بعمل می آورد!

این در حالی بود که مهمان ویژه ای از استان یعنی حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد ریاست شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه گیلان برای سخنرانی در این مراسم حضور داشت.

پس از اتمام سخنرانی و روخوانی مطالب تقریبا طولانی توسط ذبیح نیکفر نماینده‌ی مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، از حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد برای حضور در جایگاه و سخنرانی دعوت می شود که وی با توجه به ضیق وقت ، از حاضر شدن در جایگاه سخنرانی امتناع می ورزد.

این مراسم ، با قرائت قطعنامه پایانی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ به پایان رسید.

برخورد ماموران سد معبر شهرداری با جوان کاسب

اما در گوشه ای دیگر پس از برگزاری این راهپیمایی در روز جشن ملی، برخورد پرسنل سد معبر شهرداری لاهیجان با یک جوان کاسب مقابل بانک ملی مرکزی این شهر حاشیه ساز شد.

در نهایت با همراهی مردم و ورود و دخالت پرسنل شریف ناجا این ماجرا نیز به خوبی و خوشی به پایان رسید!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا