آخرین خبرها

امام جمعه پل‌دختر: اعتراض مردم پلدختر به نحوه استخدامی‌ / ناکارآمدی یک مدیر را نباید پای نظام گذاشت

امام جمعه پل‌دختر: اعتراض مردم پلدختر به نحوه استخدامی‌ / ناکارآمدی یک مدیر را نباید پای نظام گذاشت

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر به شرکت تابان گاز اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نسبت به نحوه استخدامی در شرکت تابان انرژی پلدختر معترض هستند، اگر قرار است استخدامی صورت گیرد به طور شفاف باشد که پنهان کاری معنایی ندارد و همه مردم شهرستان سهمداران انقلاب هستند.

وی از کارخانه تابان گچ پل‌دختر به عنوان یک سرمایه گذاری مردمی یاد کرد و افزود: مردم در سرمایه گذاری و اموراقتصادی و فرهنگی دخالت داده شوند که این کار زود بازده و فرصتی برای دولت است.

امام جمعه پل‌دخترگفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه شرایط حساس منطقه از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و مردم همیشه برای پاسخگویی به بدخواهان داخلی و خارجی حضوری پر رنگ در صحنه دارند.

وی افزود: همواره حضور مردم در صحنه های مختلف به ویژه در شرایط حساس به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب سیلی محکمی به استکبار و طمع جویان داخلی و خارجی است و شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند همیشه موجب عقب نشینی دشمن می شود.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد : دشمنان هر زمان دنبال نقشه جدیدی برای هجمه به مقدسات و ارزش های نظام و انقلاب هستند زیرا این ارزش ها مانع رسیدن اهداف و مطامع آنها است و امروز نیز می خواهند با برنامه های جدید شاید این بار ترکیبی از جنگ تحمیلی و نیابتی وارد صحنه شوند که باید هوشیار باشیم.

وی با بیان این که عصبانیت دشمن از نهادهای مقدس چیز عجیبی نیست افزود: دشمن باید از نهادهای مقدس عصبانی باشد این نهاد مقدس نماز جمعه زبان گویای مردم است که خدمات این نهاد برهیچ کس پوشیده نیست و امروز مهم این است که همه با هم از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا