آخرین خبرها

بهادر مولایی:چه اشکالی دارد هم وزنه بزنم و هم مربی باشم؟

بهادر مولایی:چه اشکالی دارد هم وزنه بزنم و هم مربی باشم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهادر مولایی و ورود به عرصه مربیگری.از روزی که آن تصادف لعنتی را کرد تا به امروز بر او سختی های زیادی گذشته است.ابتدا کسی سراغش را نمی گرفت.ماه ها در تهران بود و زمانی هم خطر او را تهدید می کرد که شاید دنیای وزنه برداری و وزنه زدن را از دست بدهد.اما بهادر ایستادگی کرد،سرپا ایستاد و اجازه نداد تا انرژی های منفی روی کار و رفتارش تاثیر بگذارد.او که خیلی زود تمریناتش را شروع کرد برای اینکه بتواند خودش را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کند.اما این روزها یک اتفاق خوب و جالب برای مولایی افتاده که می تواند برای آینده اش خوب باشد.او به عنوان مربی ادواری قرار است به تیم ملی نوجوانان کمک کند.به همین بهانه با مولایی تماس گرفتیم تا خودش در این مورد توضیح بدهد.

یک اتفاق خوب و ورود بهادر مولایی به عرصه مربیگری.کمی در این مورد صحبت کن.

بله همانطور که گفتید اتفاق خوبی است.این درخواست فدراسیون بوده که بنده فعلا در کنار تیم ملی نوجوانان وزنه برداری فعالیت کنم.فعلا همه چیز مقطعی است اما ممکن است که در آینده این همکاری تمدید شود.

به نظر خودت هم علاقه زیادی برای مربیگری داری.

اشتیاق که دارم.من در این چند سال تجربیات زیادی کسب کرده ام و دوست دارم این تجربیان را در اختیار جوان ترها قرار بدهم.به همین دلیل تلاش می کنم تا هر چیزی را که خودم یاد گرفته ام را به آنها منتقل کنم.

این یعنی که بهادر به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شده و دیگر قرار نیست روی تخته برگردد؟

اصلا این طور نیست.چه کسی این حرف را زده است؟من مربی نوجوانان هستم اما اصلا قصد این را ندارم که از دنیای وزنه زدن بیرون بروم.اتفاقا انگیزه های زیادی برای بازگشت دارم و می خواهم با قدرت هر چه تمام تر روی تخته برگردم.چه اشکالی دارد که یک نفر هم مربیگری کند و هم تمرین.مگر در دنیای فوتبال این اتفاق ها نمی افتد؟

بازی های آسیایی یا …

یک چیز را شسته و رفته بگویم.من هدفم المپیک است و می خواهم با قدرت خودم را برای این رقابت ها آماده کنم.تمام هدفم این است که در ژاپن حضور داشته باشم و به هیچ چیزی غیر از این فکر نمی کنم.

حالا در کسوت مربی هستی و می خواهم از حس و حالت برای ما بگویی.چقدر این امکان وجود دارد که بتوانیم در المپیک نوجوانان مدال بگیریم.

بچه های ما استعداد زیادی دارند و بدون شک این توانایی را دارند که روی سکو بروند.با این حال هدف اصلی ما کسب مدال است آن هم از جنس طلا.

حرفی مانده که مولایی بخواهد بزند؟

نه،فقط امیدوارم گامی که برداشته ام بلند و موثر باشد و بتوانم در این مرحله از زندگی ام در دنیای وزنه برداری موفق باشم.این روزها در کنار آقای امینی هستم و از تجربیات ایشان دارم استفاده می کنم.

۲۵۱ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا