آخرین خبرها

پرسپولیس انتقام جام حذفی را از نفت گرفت

پرسپولیس انتقام جام حذفی را از نفت گرفت

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ نفت آبادان صفر – پرسپولیس ۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر پرسپولیس په پایان رسید.
برای پرسپولیس در این دیدار ابتدا فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۳ و سپس علی علیپور در دقایق ۲۷ و ۵۵ گلزنی کردند.
دقیقه ۱۳: حرکت خوب پرسپولیسی‌ها از سمت چپ و در ادامه ارسال زیبای وحید امیری روی دروازه فرصت بسیار خوبی برای فرشاد احمدزاده ایجاد کرد تا این بازیکن با یک ضربه پای راست دروازه را باز کند.

دقیقه ۲۲: زرد پوشان صنعت نفت حرکتی را از سمت راست آغاز کردند و در ادامه پاکدل قصد داشت توپ را درون محوطه جریمه پرسپولیس برای شادکام بفرستد که بیرانوند ارتباط را قطع کرد.

دقیقه۲۷: علی علیپور با حرکت زیبا در پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای راست دروازه را هدف قرار داد و با اشتباه داود نوشی‌صوفیانی توپ به گل تبدیل شد.

نیمه دوم

دقیقه۵۵: وحید امیری از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و در ادامه با ارسال توپ به درون محوطه جریمه فرصت خوبی برای علی علی پور ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

دقیقه ۶۲: فرشاد احمدزاره پشت محوطه جریمه صنعت نفت توپ را در اختیار گرفت و در ادامه دروازه را هدف قرار داد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۷۱: ارسال توپ پشت محوطه جریمه، علی علیپور را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توپ را به حسسن ماهینی رساند اما ضربه هافبک پرسپولس راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه۷۵: شیمبا توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد و در ادامه با قصد داشت دروازه را هدف قرار دهد اما شوت او را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه۸۱: ارسال توپ پشت محوطه جریمه، علی علی پور را صاحب توپ کرد و در ادامه این بازیکن توپ را برای منشا فرستاد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی (۸۲ کمال کامیابی نیا)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (۷۵ بشار حسن)، وحید امیری، علی علیپور (۸۷ احمد نوراللهی) و گادوین منشا.

ترکیب صنعت نفت: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده (۵۹ حسین ساکی)، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم (۶۱ میلاد جهانی)، حامد پاکدل، محمد شادکام (۵۱ طالب ریکانی) و لوسیانو پریرا.
۴۳ ۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا