آخرین خبرها

اعلام همدردی رئیس جمهوری به مناسبت درگذشت روزنامه نگار گیلانی از سوی نوبخت

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه با حضور در مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت این روزنامه نگار گیلانی در مسجد امام رضا رشت بیان داشت: از سوی رئیس جمهوری و هیات دولت ماموریت یافتم که نه تنها برای تقدیر و تشکر از اعضای ستادهای دکتر روحانی بلکه به عنوان سخنگوی دولت، مراتب همدردی رئیس جمهوری و اعضای دولت را به خانواده خوش نام و اصیل تقی زاده اعلام کنم.
وی تصریح کرد: بعد از پدیده اجتماعی کم نظیر روز انتخابات، همواره در ذهنم بود که در جمعی غیر از فضای غمبار اکنون حضور یابم اما امروز دردمندانه همدیگر را در فضایی می بینیم که یکی از فرزندان نازنین، خوش فکر و وظیفه شناس را از دست داده ایم.
نوبخت گفت: به همه دوستانی که همیشه به راه مهدی عزیز پایبندند، اطمینان می دهم که این دولت با آگاهی از رسالت خویش، خودش را موظف و مقید به انجام تعهداتی می داند که برخی از آنها در منشور حقوق شهروندی و برخی دیگر در برنامه توسعه، عمران و برنامه پیشرفت جامعه آمده است.
نوبخت تصریح کرد: بدانید که روح مهدی عزیز ، شاهد چنین پیمانی بین ملت و دولت خواهد بود.
وی یادآور شد: در اتفاق کم نظیر روز 29 اردیبهشت ماه ، وحدت نظری بین هموطنان داخل و ایرانیان مقیم خارج بوجود آمد.
نوبخت با بیان اینکه عزیزان ما در داخل و خارج کشور، این وجدان عمومی و یک پیوستار را بدرستی احساس کردند، ادامه داد: امروز روح مهدی ، شاهد خواهد بود که این انسجام ایرانیان داخل و خارج به ثمر نشست.
وی گفت: مردم شریف گیلان در انتخابات رای بسیار معناداری را تقدیم رئیس جمهورشان کردند و رئیس جمهوری نیز خودش را نسبت به هوشمندی مردم استان متعهد می داند و حضور بنده در جمع شما ، هم برای بیان همدردی و تاسف و تالم مشترک نسبت به این اتفاق و خانواده بزرگوار تقی زاده است.
مهدی تقی زاده روزنامه نگار و فعال سیاسی گیلان، دوشنبه گذشته پس از حضور و شرکت در مراسم جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ورزشگاه عضدی رشت، دچار حمله قلبی شد و در حال انتقال به بیمارستان ، درگذشت.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده:کبیری
7296/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا