آخرین خبرهااستان ها

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های بخش لشت نشاء باحضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت, بخشدار و جمعی از مسوولین ادارات شهرستان به بهره برداری رسید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از  واحد خبر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، سید محمد احمدی  در حاشیه افتتاح این طرح ها بابیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل زحمات و خون های پاک شهدا هستند گفت : انقلاب اسلامی کشور ما با انقلاب دیگر تفاوت دارد و آنچه که این تفاوت را ایجاد میکند عناصری مانند رهبری , مذهب و مردم است.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشئات گرفته از قیام امام حسین(ع) است افزود: مهمترین و برجسته ترین مسئله ای که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب های جهان جدا میسازد حضور همیشه در صحنه مردم است.

وی ادامه داد: با همه محدودیت ها و تحریم ها و بد اخلاقی هایی که غرب انجام میدهد علتش این است که نمی تواند خدشه ای بر اعتقادات و باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند و شاهد هستیم که هر سال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه تر از سال گذشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود :در بخش لشت نشاء  به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمدی گفت : این پروژه ها شامل افتتاح خانه بهداشت, بهره برداری از ۷۱۱ متر کابل خود نگهدار  , نصب تراس , بهسازی روکش و آسفالت راه روستایی , بهره برداری از مسکن مدد جویان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت یادآور شد : باید با همکاری و هم افزایی در روستاها و حمایت ازآنها سبب کاهش مهاجرت روستا نشیینان به شهر شویم و از فضای بکر و طبیعیت زیبای بخشهای شهرستان رشت در افزایش گردشگری استفاده کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا