آخرین خبرها

پیام‌های تسلیت علی‌اکبر ولایتی و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان برای درگذشت رضا مقدسی

پیام‌های تسلیت علی‌اکبر ولایتی و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان برای درگذشت رضا مقدسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اکبر ولایتی در متنی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت.  در متن پیام رئیس هئیت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت مدیر متعهد، متدین و فعال رسانه ای کشور، مرحوم رضا مقدسی که پس از تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشور، علاقه مندان و به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و سردبیر پیشین خبرگزاری خبرآنلاین صبح امروز جمعه ۱۳ بهمن پس از ماه ها تحمل بیماری، به دیار حق شتافت.

دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در پیامی درگذشت مرحوم رضا مقدسی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان به این شرح است:

«باسمه تعالی
کل نفس ذائقه الموت

از شنیدن خبر رحلت دوست عزیزم مرحوم رضا مقدسی از مدیران متعهد، متدین ، دلسوز و اخلاق مدار در ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) بسیار متاثر شدم و هرگاه از حالش می پرسیدم فقط پاسخش کلمه «خدارا شکر» بود ، امیدوارم خداوند پاداش لئن شکرتم لا زیدنکم که همانا منزلت شاکر در نزد رب الارباب است را در حق این برادر عزیز مستجاب نماید.

از خداوند متعال غفران الهی و رحمت واسعه برای آن فقید سعید مسئلت نموده این ضایعه و فقدان آن عزیز را به علاقه مندان، اصحاب و فعالان رسانه ای ، بازماندگان و خانواده معزز تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.»

۵۸۲۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا