آخرین خبرها

فرماندار آستانه‌اشرفیه: فرهنگ‌سازی برای ایجاد ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام نشده است

فرماندار آستانه‌اشرفیه: فرهنگ‌سازی برای ایجاد ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام نشده است

استان‌ها > گیلان – فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: متأسفانه فرهنگ‌سازی برای ایجاد ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحیم حیدری در نشست مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان با امام‌جمعه این شهرستان بابیان اینکه متأسفانه ما ظرفیت شهرستان را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم نکردیم، اظهار کرد: اگر شهرستان از حیث پذیرش سرمایه‌گذار ظرفیت خود را بالا ببرد حتماً از سرمایه‌گذاری و اعتبارات این بخش مردم و شهرستان بهره‌مند خواهند شد.
فرماندار آستانه‌اشرفیه افزود: متأسفانه فرهنگ‌سازی برای ایجاد ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام نگرفته است.
وی با اشاره به تلاش‌های مدیران در سطوح مختلف و اجرایی کردن آن‌ها خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی، صنعت تلاش شود مشکلاتی که در باب صنعت است مرتفع کنند و با حضور در مراکز تولیدی و صنعتی و بانک‌های عامل مشکلات این واحدها را به حداقل برسانند.
فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: در بعد کشاورزی و تلاش جهاد کشاورزی، بخشداران و آب منطقه‌ای، سایر موضوعات را پی گیری کنند و در بعد گردشگری تلاش می‌شود در بوم گردی و پذیرایی اقامتی در روستاها کشاورزان و روستائیان ما از پویایی اقتصاد بهتری برخوردار شوند.
وی با اشاره به افتتاح مرکز تحقیقات بادام در آستانه‌اشرفیه گفت: با راه‌اندازی این مرکز تحقیقات مسائل مختلف این محصول شناخته‌شده شهرستان، ازلحاظ قارچ، نوع و رقم بادام، نوع سم و کود و سایر موضوعات بررسی و پرداخته می‌شود.
فرماندار آستانه‌اشرفیه ادامه داد: دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که بافرهنگ به پیروزی رسید و به تعبیری انقلاب فرهنگی بود و در تمام ارکانش فرهنگ حضور دارد.

۴۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا