آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنریگزارش تصویری

جشنواره آدم برفی لاهیجان با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد

جشنواره ساخت آدم برفی لاهیجان با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.
به گزارش تدبیرشرق این جشنواره با حضور صدها نفر از شهروندان لاهیجان و اهالی دیگر شهرهای استان در پارک بازی حاشیه مجموعه استخر لاهیجان برگزار شد.
شهردار لاهیجان در حاشیه این جشنواره در گفت و گویی اظهار کرد: شهرداری لاهیجان پس از عملیات موفق بازگشایی معابر شهر به منظور نشاط و شادی شهروندان اقدام به برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی کرد.مسعود کاظمی اضافه کرد: استقبال گسترده شهروندان لاهیجان و شادی و نشاط افرادی که در سنین مختلف در این برنامه شرکت کردند و از عملکرد شهرداری رضایت داشتند باعث انگیزه مضاعف همکاران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت افزون تر به ولی نعمتان ما شده است.
وی افزود: در این جشنواره بیش از سیصد آدم برفی و مجسمه های برفی توسط شهروندان خوش فکر و با ذوق ساخته شد که پس از بررسی نهائی تعداد ١۵نفر از شرکت کنندگان به عنوان نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.
وی گفت: شهرداری لاهیجان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان فهیم لاهیجان برنامه های گوناگونی را تدارک دیده تا اجرا نماید.
لازم بذکر است نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان از این جشنواره دیدن کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا