استان هااسلایدرسیاسی

دکتر سالاری با یاران تازه نفس در مدیریت ستادی استانداری گیلان

دکتر سالاری با یاران تازه نفس در مدیریت ستادی استانداری گیلان

اختصاصی تدبیرشرق//

از خبرهایی که طی روزهای اخیر به گوش میرسد، دور دوم تغییرات در تیم مدیریتی استان وارد فاز جدیدی شده و پس از انتخاب فرمان داران و بخش داران جدید حالا چند انتصاب در حوزه مدیران ستادی استانداری به مراحل نهایی خود رسیده است.

یکی از انتخاب های استاندار باهوش گیلان، هوشنگ عباسقلی زاده است که در جایگاه مدیر کل امور شهری قرار میگیرد. سوابق وی نشان از تجربه و آشنایی کامل با این حوزه دارد. مدیر کل امور شهری استان اردبیل و شهرداری چندین شهر از سوابق درخشان اوست تا با شناخت کامل در این جایگاه قرار گیرد.

مدیریت بحران استانداری گیلان با توجه به بحران های شدید کشور طی سال های گذشته برای دکتر سالاری نیز پر اهمیت است. رستم زرودی اصلی ترین گزینه ی این پست، مدیری با سابقه و کار بلد است که اینطور به نظر میرسد میتواند خیال استاندار گیلان را در حل بحران آسوده خاطر کند. وی مدیری عملگراست و پیش از این در کارنامه ی خود، فرماندار بوده و هم مدیریت بحران استان حادثه خیز مازندران را بر عهده داشته است.

این انتصابات نشان از آن دارد که در جایگاه های حساس مدیریتی، شخص استاندار به دنبال مدیران با سابقه است که توان اداره و تصمیمات درست در لحظات حساس و بحرانی را داشته باشند. این طور به نظر میرسد روزهای آینده و پس از برف زمستانی ، گیلان تحولات جدیدی را به طور رسمی به خود خواهد دید و به مرور ترکیب مدیریتی تازه ای در این استان شکل خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا