آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

باندبازی عضو شورا برای حمایت از اسپانسر مالی

یکی از مدیران تازه منصوب شده، خواستار حضور همسر خود هم در یکی از پست های معاونتی یا مدیریتی شهرداری رشت می شود. این درخواست عجیب و غیرمعقول نیروی تازه منصوب‌شده شهرداری با حمایت تمام قد یکی از اعضای شورا در شرایطی مورد تائید قرار می‌گیرد که وی چندی قبل حکم سرپرستی خود را در شهرداری یکی از استان‌های دیگر دریافت کرده بود و شرایط پیچیده‌ای داشته است.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از خزر چندی پیش بود که رضا رسولی در صحن علنی شورای شهر رشت و در واکنش به یکی از حواشی به وجود آمده، گفته بود: باندباز کسی است که یک زن و مرد را بر دو پست معاونتی می گمارد.

همین اظهارات کافی بود تا خبرنگار خزر به چند و چون این موضوع پرداخته و البته در این راه به نتایج جالبی هم دست پیدا کند.

قضیه از این قرار است که گویا یکی از مدیران تازه منصوب شده، خواستار حضور همسر خود هم در یکی از پست های معاونتی یا مدیریتی شهرداری رشت می شود. این درخواست عجیب و غیرمعقول نیروی تازه منصوب‌شده شهرداری با حمایت تمام قد یکی از اعضای شورا در شرایطی مورد تائید قرار می‌گیرد که وی چندی قبل حکم سرپرستی خود را در شهرداری یکی از استان‌های دیگر دریافت کرده بود و شرایط پیچیده‌ای داشته است.

گویا علت حمایت این عضو شورا از این مدیر تازه منصوب شده و تلاش برای اعطای پست مدیریتی به همسر وی اینست که برادر این مدیر تازه منصوب شده که از سازندگان معروف هم می باشد، در ایام انتخابات اسپانسر مالی این عضو شورا بوده است. البته این مدیر تاره منصوب شده با توجه به آنکه حکم سرپرستی خود را در شهرداری دیگری در دست داشت از حضور در محل کار خود استنکاف کرد و به صورت پیامکی استعفا داد!

در پایان گفتنی است این عضو شورا پیش تر در گفتگویی مدعی شده بود هیچ دخالتی در عزل و نصب های شهرداری رشت ندارد!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا