آخرین خبرها

نیمی از اقتصاد ونزوئلا ناپدید شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان ان مانی،وضعیت اقتصاد ونزوئلا بدتر هم می شود.براساس اعلا صندوق بین المللی پول نرخ بیکاری در این کشور به ۳۰ درصد رسیده و قیمت کالاها ۱۳ هزار درصد رشد کرده است.

اقتصاددانان صندوق بین المللی پول می گویند ونزوئلا آینده را واگذارکرده است.

آنها می گویند در ونزوئلا بحران همچنان ادامه دارد.تورم در حال افزایش است که این موضوع موجب کاهش ارزش پول ملی این کشور شده است.

این سومین سال پیاپی است که تولید ناخالص داخلی این کشور منقبض تر شده  است.براساس پیش بینی صندوق بین المللی پول، تولید ناخالص داخلی اسن کشور در سال ۲۰۱۶ به میزان ۱۶ درصد کاهش یافته و انتظار می رود در سال جاری این کاهش ۱۴ درصد باشد.

اقتصاددانان می گویند عمق اقتصادی ونزوئلا عمیق است و سبب بحران انسانی و سیاسی خواهد شد.غذا و بهداشت رو به کاهش است.پول ملی این کشور-بولیوار- تقریبا بی ارزش است.دولت بدهی ها خود را پرداخت نکرده است و رهبران جهان نیکلاس مادرو رییس جمهور این کشور را دیکتاتور می دانند.

پیش بینی ها از بهبود آشفتگی ها در این کشور خبر نمی دهند.دولت مادرو قرار است در هفته جاری انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کند.مادرو رهبران اپوزیسیون را در انتخابات کنار گذاشته است.در همین حال نشانه ها از بهبود وضعیت اقتصادی خبری نمی دهند.

۳۵۳۵

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا