آخرین خبرهااستان ها

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: بابرنامه ریزی دقیق درمواقع بحرانی می توان باکمترین هزینه هر بحرانی را پشت سر گذاشت / سازمان های مردم نهاد باحضور پر رنگ خود در بحران می توانند نقش خود را در جامعه دیکته کنند

ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران به ریاست مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار گردید .

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست مهندس رحیم حیدری گلرودباری تشکیل گردید .

فرماندار آستانه اشرفیه دراین جلسه گفت : می توان با برنامه ریزی دقیق در مواقع بحران با کمترین هزینه هر بحرانی را پشت سر گذاشت . الحمدالله طی بازدیدی که از ادارات خدمات رسان ستاد مدیریت بحران داشتیم ادارات از آمادگی کامل برخوردارند . در بحران در اولین وهله پایین ترین سطوح مدیریت بحران باید آمادگی خود را داشته باشند تا در ساعات اولیه و رسیدن نیروهای امدادی با مشکل جدی مواجه نشوند .

مهندس حیدری در ادامه به امر دقیق اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت :باید اطلاع رسانی دقیق انجام گیرد ، هرگونه مصاحبه و اطلاع رسانی فقط از طریق رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان صورت می گیرد و از اطلاع رسانی پراکنده به طور جدی پرهیز شود . شهروندان عزیز از پارک خودروها در مسیر اصلی راهها اجتناب نمایند تا خدمات ماشین آلات برف روب برای بازگشایی مسیر های اصلی دچار اختلال نشود ، شهروندان گرامی منتظر نمانند تا کوچه های کم عرض و طول نیز توسط شهرداری بازگشایی گردد بلکه با همدلی و صفا و صمیمیت همسایه ها در کنار یکدیگر کوچه و معابر خود را تمیز نمایند و خطرات خوشی را برای خود رقم بزنند .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به تجارب برف سال گذشته در خصوص برق اضطراری اورژانس، باز بودن مسیر تردد ایستگاه‌های گاز شهری و آب‌رسانی مجتمع شهید خوش‌سیرت ، تأمین سوخت نانوایان دوگانه‌سوز تاکید نمود آخرین کنترل ها صورت گیر تا دچار مشکل پیش ینی شده نشویم .

رحیم حیدری گلرودباری در ادامه گفت : از سازمانهای مردم نهاد شهرستان تشکر میکنم بابت حضور ایشان و از جمله در بحران برف نیز می توانند نقش خود را با توجه به کمک هایی که انجام می دهند دیکته نمایند ، ضمنا همشهریان گرامی به همسایگان سالمند خویش نیز توجه داشته باشند که در صورت شدت بارش برف برای برف روبی سقف منازل این عزیزان به کمک آنها بشتابند .

فرماندار آستانه‌اشرفیه از نقش رسانه‌های شهرستان و اصحاب جراید در اطلاع‌رسانی و کمک به مدیریت بحران تقدیر کرد و از آمادگی کامل تمام نهادها وادارات و سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از بحران احتمالی ریزش برف در این شهرستان خبر داد.

مهندس حیدری در آخر گفت : باید برای بارش برف پیش بینی نشده نیز آمادگی خود را حفظ نماییم ، از تمهید مقدمات بخشداران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی و بندرکیاشهر برای برگزاری جلسات هماهنگی در سطح بخش ها برای مقابله با بحران احتمالی تشکر میکنم و روستاهای معین به روستاهای مجاور کمک کنند تا با کمک همه عوامل بتوانیم گام مؤثری در جلوگیری از مشکلات ناشی از ریزش برف داشته باشیم . با توجه به حرف این و آن و سلیقه ای کار صورت نگیرد و هرکس کار خود را انجام دهد تا دچار پراکندگی در امر خدمات رسانی نشویم .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا