آخرین خبرها

نسل های جدید باید بدانند که ایثارگران چه فداکاری هایی برای کشور کردند

نسل های جدید باید بدانند که ایثارگران چه فداکاری هایی برای کشور کردند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت که در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:

مردم استان در ایثار و شهادت و حفظ دین و انقلاب، نقش اساسی داشتند.

وی با اعلام اینکه همه اصول ایثار و شهادت در حفظ انقلاب و ترویج دین و اصول دین در همدان تعریف می شود، گفت: شهدای مدافع حرم همدان ثابت کردند که ارادت مردم این استان به اهل بیت بسیار عمیق است.

نیکبخت ضمن تبریک تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار، خاطرنشان کرد: رشادت و شجاعت حضرت زینب (س) در تاریخ باقی ماند و مردم و ایثارگران همدان هم دین خود را به این بانوی بزرگ ادا کردند.

وی با یادآوری اینکه مردم استان در پیروزی انقلاب نقش خود را بخوبی ایفا کردند، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز مردم همدان در همه صحنه ها با از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازانش، نقش اساسی داشت.

استاندار همدان این رشادت ها را نشان دهنده عمق تعلق خاطر مردم استان به نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: در استان همدان همه خدمات با پیوست خدمت به جامعه ایثارگران تعریف شده است.

وی با بیان اینکه، افتخار تقریظ کتب بزرگان دفاع مقدس را حضرت آقا به استان همدان دادند، افزود:
خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا را وظیفه می دانم و افتخار می کنیم که همه در خدمت این بزرگواران باشیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه ایثارگران به ما درس گذشت و فداکاری می آموزند، گفت: وای به حال جامعه ای که قدر ایثارگران و کسانی که همه هستی خود را برای انقلاب و تمامیت ارضی کشور گذاشته اند را نداند.

وی با اشاره به این اصل که خدمات ایثارگران با کارهای من و شما جبران نمی شود، یادآور شد: ایثارگران منتظر خدمت ما نیستند ولی ما وظیفه داریم به این جامعه خدمت کنیم.

استاندار همدان با اعلام اینکه برای بنیاد شهید و جامعه ایثارگر باید فکر بیشتری شود، افزود: برای اشتغال فرزندان شهدا تا آنجا که در توان داشتیم کمک کردیم اما همه باید کمک کنند تا هیچ فرزند شهیدی بیکار نباشد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا