استان هااسلایدر

سرپرست فرمانداری لاهیجان در جلسه شورای اداری شهرستان:مدیران و مسولان باید به سرمایه گذاری که منجر به تولید شود توجه نمایند/ ما وظیفه داریم برای نسل های آینده محیط زیستی پاک و عاری از آلودگی را به یادگار بگذاریم

جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان صبح روز یکشنبه مورخ۱/۱۱/۱۳۹۶با حضور مهندس امیر جانبازی سرپرست فرمانداری این شهرستان ، معاون عمرانی ،اعضای شورای تامین و سایر روسای ادارات و نهادها برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: در اجرای برنامه ها و سیاست های دولت در این شهرستان جلب رضایتمندی مردم بسیار مهم است.

مهندس  امیرجانبازی در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان افزود: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا در اجرای امور رضایتمندی مردم و ارباب رجوع را داشته باشیم و وظیفه داریم نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کنیم و برخودها با مردم منفی نباشد و با احترام و تکریم همراه باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان افزود: مسوولان و کارکنان ادارات باید اجرای سیاست های سازمان های مطبوع خود که اجرای سیاست های دولت محسوب می شود را داشته باشند تا اقدمات آنها منجر به اجرای شایسته برنامه ها و سیاست های دولت شود.

وی خاطرنشان کرد:اجرای کلیه برنامه ها باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد و مسوولان و کارکنان ادارات در عین رعایت نظم و انضباط در ملاقات های عمومی با مردم مشکلات آنها را چهره به چهره بررسی کنند و در صدد رفع مشکل برآیند زیرا مردم توقع خاص و زیادی از ادارات ندارند.

وی ادامه داد: مسوولان کشوری از جمله مقام معظم رهبری راه نجات کشور را در اقتصاد مقاومتی تشخیص داده اند و باید همه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان تلاش کنیم تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل شود .

وی مهمترین اولویت شهرستان را اشتغال ذکر کرد و اظهارداشت: مدیران و مسولان باید در اشتغال نگاه ویژه داشته باشند و به سرمایه گذاری که منجر به تولید شود توجه نمایند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه لازم است در سیاست های کاری به مسائل و مباحث زیست محیطی توجه ویژه شود، افزود: نباید هیچ پروژه ای در سطح شهرستان بدون پیوست زیست محیطی اجرایی گردد. زیرا ما وظیفه داریم برای نسل های آینده محیط زیستی پاک و عاری از آلودگی را به یادگار بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید و اشتغال نامگذاری شده و رئیس جمهور محترم نیز مکرراً سرمایه گذاری و تولید را عامل افزایش اشتغال دانستند، افزود: مهمترین اولویت ما در سیاست های کاری موضوع اشتغال بوده و باید در هر برنامه ریزی و تصمیمی که گرفته می شود به بحث اشتغال نگاهی ویژه داشته باشیم. و تمام برنامه ریزی ها منجر به افزایش اشتغال در سطح شهرستان شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به اینکه باید ستاد سرمایه گذاری در شهرستان لاهیجان فعال شود تا موانع سر راه آن نیز رفع شود گفت:برای تمامی کارگروه ها باید از اعضای افتخاری بویژه از جوانان و بانوان عضوگیری شود و از نظر و مشاوره آنها برای پیشرفت طرح ها و پروژه ها استفاده نمایند و این مشاوران نباید جنبه نمادی داشته باشند.

وی بر حفظ آمادگی دستگاهها برای شرایط بحرانی تاکید کرد و یادآورشد: ادارات باید بر فعالیت های شبانه روزی خود بیافزایند و مانورهای لازم را در سطح شهر و شهرستان اجرا نمایند تا همیشه آماده باشند.

مهندس جانبازی بر تاریخی و گردشگری شهرستان لاهیجان تاکید کرد و افزود: مردم گیلان لاهیجان را برای کل استان می دانند و باید آمادگی لازم برای گردشگری و ایجاد بستر فعالیت های گردشگری را فراهم کرد.

سرپرست فرمانداری تاکید کرد: برنامه ریزی ها و اجرای برنامه ها باید منجر به رفاه و آسایش همه اقشار جامعه را در پی داشته باشد

وی به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: از روسای ادارات انتظار داریم که علاوه بر شرکت فعال در مراسمات این دهه، پروژه ها و برنامه های خود را در این ارتباط ارائه کنند

جانبازی در پایان تصریح کرد: لازم است قناعت و صرفه جویی در دستور کار همه ادارات قرار گرفته و در پذیرایی های محیط کار و اهدای جوایز از محصولات تولیدی خود شهرستان از جمله صنایع دستی، جهت برندسازی محصولات و افزایش تولید ملی، استفاده شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا