آخرین خبرها

ماه رمضان برخی رستورانهای لاهیجان از مسافران پذیرایی می کنند

سید محمد احمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان اظهارداشت: برای راحتی مسافران به برخی از رستوران ها و هتل ها در این شهرستان بصورت نوبتی مجوز پخت و صرف غذا در ماه مبارک رمضان داده می شود.
وی تصریح کرد: به برخی از این رستوران ها بصورت نوبتی 15روزه و برخی هم بصورت یک ماهه در بیرون و داخل شهر مجوز فعالیت داده می شود که این رستوران ها ملزم به رعایت موارد شرعی و رعایت مسایل بهداشتی هستند.
وی یادآورشد: باید تلاش کرد در ماه مبارک رمضان مردم کمترین دغدغه را در خصوص تامین ارزاق عمومی و مایجتاج نداشته باشند و کسی نمی تواند تظاهر به روزه خواری نماید و باید همگان تلاش کنند که حرمت ماه رمضان حفظ شود.
احمدی اظهارداشت: در ماه رمضان باید سعی شود که بازاری آرام داشته باشیم و عده ای سودجو با افزایش قیمت و گرانفروشی و یا احتکار کالا حلاوت شیرینی این ماه مبارک را در کام مردم تلخ نکنند .
وی ادامه داد: تعدادی از مکان های صرف غذا برای مسافرانی که مشکلات خاصی دارند و نمی توانند روزه بگیرند باز می ماند و اقلام پر مصرف به اندازه کافی در شهرستان توزیع می شود تا مشکلی ایجاد نشود.
در این جلسه هر یک از اعضای ستاد نتظیم بازار لاهیجان طرح ها و نظرها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
جلال ملاجعفری رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: 700 تن سهمیه مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم 53 هزار ریال ، گوشت قرمز 80 تن ، شکر یک هزار و600 تن و برنج یک هزارو 60تن برای استان گیلان در نظرگرفته شده است که سهم هر شهرستان نیز از این مقدار آماده توزیع است.
رییس اتحادیه اصناف شهرستان لاهیجان نیز گفت: 19 واحد رستورانی در این شهرستان متقاضی پخت و صرف غدا در ماه مبارک رمضان هستند .
در شهرستان لاهیجان هفت هزار واحد صنفی ، 29 اتحادیه و سه هتل فعالیت دارند .
این شهرستان در 40کیلومتری شرق مرکز (رشت) استان قرار دارد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور *** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا