آخرین خبرها

شهرام محمودی:ولاسکو با آن اخلاقش با من مشکل داشت!/من و معروف و موسوی باند نداریم،رفیقتریم خیلی!

شهرام محمودی:ولاسکو با آن اخلاقش با من مشکل داشت!/من و معروف و موسوی باند نداریم،رفیقتریم خیلی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهرام محمودی که به تازگی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده است در پاسخ به سوالی درباره حضور دوباره اش در تیم ملی گفت: من مصدومیت شدیدی داشتم که هنوز هم با آن درگیر هستم و به دلیل آن از والیبال خداحافظی کردم اما خب پس از آن هم دیگر به تیم ملی دعوت نشدم. 

محمودی همچنین در قسمتی از این برنامه درباره مربی های مختلفی که در چند سال اخیر در تیم ملی بوده اند اظهار نظر کرد. او درباره ولاسکو گفت: ولاسکو خیلی دیسیپلین داشت و اخلاق خاصی داشت. از همان اول من با او مشکل داشتم البته در حقیقت او با من مشکل داشت!

بازیکن تیم سرمایه درباره کواچ هم گفت: او درست برعکس ولاسکو بود و خیلی دوست داشت با بچه ها رفاقت داشته باشد و البته با بعضی از آنها همبازی هم بود. تنها مشکل کواچ این بود که زبان انگلیسی خوب بلد نبود و باید مترجم حرف هایش را منتقل می کرد و این موضوع روی کار فنی او تاثیر می گذاشت. 

محمودی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا در والیبال باند داریم؟ گفت: باند نداریم ولی بعضی ها با هم رفیق ترند. مثلا من و سید و سعید خیلی با هم دوست هستیم. او در ادامه درباره اینکه این باند آیا روی آمدن بازیکن جدید تاثیر می گذارد یا درباره انتخاب مربی نظر می دهد گفت: نسل ما که اینطور نبود. شاید نسل جدید این کارها را هم انجام دهد.

ملی‌پوش سابق والیبال وقتی عکس خودش و سعید معروف و سیدمحمد موسوی در هتل و درست زمان رژه افتتاحیه المپیک دید گفت: لباس هایمان اندازه نبود و وقتی مجری برنامه پرسید: کت شلوار شما اندازه نبود یا سرپرست، هم گفت: هر دو. ما برای اندازه گیری لباس نرفته بودیم، شلوار من کوتاه بود و لباس سعید هم دو نفر در آن جا می شد! 

شهرام محمودی در پاسخ به سوالی درباره درآمد والیبالیست ها هم گفت: درآمدمان در سال های اخیر خوب است. او البته بعد از این جمله تلاش زیادی کرد تا در بحث با مجری برنامه درباره اینکه آنها بهتر پول می گیرند یا فوتبالیست ها ثابت کند که فوتبالیست ها درآمدشان بیشتر است. او در جایی توضیح داد: ما قراردادمان واقعی است و هیچ تبصره ای ندارد. ضمن اینکه ده درصد از قراردادمان را فدراسیون برمی دارد و بیست تا بیست و پنج درصد هم مالیات می دهیم. البته همه اینها در شرایطی است که باشگاه پولمان را بدهد. 

۴۱۲۵۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا